zaterdag, juni 19, 2021

Sportief aan de top !

Tijdens mijn leven dat al een stuk over de helft is ben ik voor een groot deel lid geweest van een sportclub. Gedurende die periode ben ik bestuurslid geweest. Of ik nu veel of weinig te zeggen had is hier nu niet van toepassing. Wel heb ik zo'n vijftal jaren terug afstand genomen van mijn bestuursfunctie.Kortom : mijn afscheid werd niet in de pers of sociale media uitgevochten. 

Een week geleden las ik in de krant dat de voorzitter van een sportclub "plots" ontslag nam als voorzitter. Met hem vertrokken ook enkele familieleden wat de zaak nog vreemder maakt. Een familiekwestie ? Ook stond er in het lang en het breed bij dat de persoon in kwestie  Korpschef is. Natuurlijk met foto in uniform.  

Nog geen week later staat hij weer in de krant, met foto in uniform, om de lezertjes te laten weten dat hij toch voorzitter blijft. 

Mijn vraag hierover is : Wat is er nu in hemelsnaam belangrijk om weten dat hij korpschef is, voorzitter sportclub en of hij nu wel of niet ontslag genomen heeft als voorzitter. Ligt er nu daar echt iemand van wakker ? Behalve dan de persoon die dit artikel gepubliceerd heeft ! 

Ik zal er maar niets achter zoeken, maar heb er toch mijn vraagtekens over.  Moet ik nu vlug naar die journalist stormen om te laten weken dat ik al vijf jaar geen bestuurslid meer ben ? Ik ben natuurlijk geen hoge piet. 

Het zal wel weer aan mij liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Seks in de Bijbel !

Hooglied getuigt van Gods aandacht voor het hele leven. Het boek is erop gericht jongeren op een gezonde manier voor te bereiden op de omgan...